Sfaturi pentru manageri
Cum sa iti adaptezi echipa

Urmatoarele saptamani pot deveni dificile cand nu esti obisnuit sa lucrezi remote.
Lucrul de acasa necesita: rutina, spatiu de lucru si interactiuni.
Aici gasesti cateva idei despre discutii pe care ai putea sa le ai cu echipa ta in urmatoarele intalniri.
Intalniri 1:1 online

Intalnirile 1:1 sunt de 10 ori mai importante ca pana acum.
Aloca timp si in alte sedinte ca oricine sa poata vorbi despre cum se adapteaza.

Tabieturi

Incurajeaza-ti echipa sa isi pastreze o rutina matinala.
Daca pana acum se foloseau de drumul pana la birou pentru a se pregati de munca, acum vor avea nevoie de noi obiceiuri.
Pot continua sa isi pastreze tabietul matinal, sa faca dus, sa se pregateasca de lucru si cand sunt gata, sa inceapa.

Spatiu de lucru

Spatiu de lucru de acasa, este asa cum si-l face fiecare, dar ideal ar trebui sa fie ferit de alte activitati care ii pot distrage.
Incurajeaza-ti echipa sa pastreze o postura corecta, canapeaua nu este intotdeauna foarte comoda dupa multe ore.
Lucrul in blocuri de timp dedicat in care sa se concentreze doar la taskurile sau interactiunile cu ceilalti.

Lupta impotriva singuratatii

Incurajeaza-ti echipa sa foloseasca comunicarea online si chiar sa isi organizeze 1:1 intre ei.
Aloca mai mult timp intalnirilor tale cu ei in 1:1.
Ca si manager trebuie sa pui intrebarile, trebuie sa te asiguri ca totul este ok si sa iei masurile pentru a-i ajuta.

Alte resurse